تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۷ هزار نفر بیمه شده کارگری در استان سمنان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اخلاقی ظهر پنج شنبه در گردهمایی کمیته های بیمه و درمان کارگران تامین اجتماعی استان سمنان به میزبانی تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان با بیان اینکه در استان شاهد رشد روز افزون بازنشستگان و ثابت ماندن رقم بیمه شدگان هستیم، ابراز داشت: طی بررسی های انجام شده در استان یک هزار و ۱۵۷ بیمه شده وجود دارد که در این بین تعامل نهادهایی مانند خانه کارگر می تواند در ارائه راهکار در راستای حل شکلات کارگری سهم مهمی را ایفا کند.

وی افزود: میانگین کشور به ازای هر شش نفر یک نفر بازنشسته و در استان سمنان به ازای هر ۵.۴ نفر یک نفر بازنشسته مستمری بگیر تامین اجتماعی وجود دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه شریک های سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی بر عهده داشتند، ابراز داشت: با توجه به ماده ۱۳ برنامه ششم توسعه پرداخت مطالبات این سازمان است که با پرداخت سالیانه ۱۰ درصد بدهی به تامین اجتماعی عملکرد این نهاد در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

اخلاقی در ادامه تصریح کرد: نزدیک به  ۷۰درصد جمعیت استان مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که در این بین برای توجه به مسائل و مشکلات اقشارکم درآمد و به ویژه کارگران این مهم می طلبد تا به منظور حمایت از قشر کارگری نهادهای مسئول توجه بیشتری در این زمینه صورت دهند.

وی افزود: قریب به ۱۱۰هزار بیمه‌شده اجباری از مجموع ۱۵۷هزار نفر بیمه‌شده کارگری در استان سمنان وجود دارد که در این بین با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش شد تا با تحت حمایت قرار دادن بخش کارگری و رفع نیازهای بیمه‌ای و درمانی آن‌ها تلاش کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۷ هزار نفر بیمه شده کارگری در استان سمنان وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..