تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز آمارگیری شهرک صنعتی محمودآباد

طرح آمارگيری شهرک صنعتی محمود آباد با هدف بررسی آخرین وضعیت شهرک آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ طیبی نژاد،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با اعلام خبر آغاز طرح آمارگیری واحدهای مستقر در سطح شهرک صنعتی محمودآباد اظهار کرد: این طرح با هدف بررسی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی تولیدی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در مرحله اول این طرح اطلاعات و مشخصات و موارد لازم از واحدهای مذکور در شهرک صنعتی شکوهیه جمع آوری شد بیان کرد: با توجه به اینکه اطلاعات به‌دست آمده بر اساس خوداظهاری مسؤولان واحدهای صنعتی است، بنا بر این نیازمند تجزیه و تحلیل و جمع بندی است تا آمار مورد نیاز دستگاه‌های تصمیم‌گیر و برنامه ریز از آن استخراج شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تقدیر از تعامل مناسب و شایسته واحدهای صنعتی با دست اندرکاران اجرای این طرح در شهرک صنعتی شکوهیه گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر اعتماد و حس همکاری مناسبی در بین واحدهای تولیدی به عنوان بخش خصوصی و بخش دولتی در سطح شهرک‌های صنعتی قم ایجاد و توسعه یافته که پیشرفت برنامه‌های اجرایی در سطح شهرک‌ها را افزایش می‌دهد.
 
طیبی‌نژاد افزود: در طرح آمارگیری از واحدهای صنعتی، آمارگیران با مراجعه و یا برقراری ارتباط تلفنی با واحدهای فعال و راکد مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی نسبت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز اقدام و برای هر واحد صنعتی شناسنامه آماری تهیه و تدوین می‌کنند.
 
وی ادامه داد: پس از جمع آوری اطلاعات اولیه، تهیه و تدوین شناسنامه آماری نسبت به بررسی نیازها، مشکلات و مباحث مطروحه اقدام و نتایج برای رسیدگی و برنامه‌ریزی لازم، در اختیار مسؤولان مربوطه قرار می‌گیرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ضمن دعوت فعالان تولیدی و صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای همکاری با عوامل این طرح خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این طرح در اختیار دادن اطلاعات صحیح و درست به متولیان برای اولویت بندی مشکلات واحدهای صنعتی است.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز آمارگیری شهرک صنعتی محمودآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..