تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1011249

رئیس آموزش و پرورش تاکستان بیان کرد: بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند که در این راستا اتفاقاتی در ابیک و شهرک مهرگان قزوین افتاده است اما در تاکستان هیچ اقدامی در عمل دیده نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ رضا رحمانی ریاست آموزش و پروش تاکستان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهر گفت: محوریت جلسه بر سه عنوان بررسی و احداث مدرسه 8کلاسه روستای مهدی آباد توسط شرکت نیروهای بادی مپنا، هماهنگی مدارس برای بازسازی و هماهنگی برنامه‌های دهه فجر پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: در صورت جلسه منتج به تاریخ 22/3/90 مصوب شده بود که مدرسه ای را شرکت مپنا بسازد که حتی کارگران مشغول در آن پروژه از افراد بیکار اطراف همان محدوده باشند که تا به امروز محقق نشده و درخواست داریم که مسئولین پیگیری کنند.

این مسئول اذعان کرد: بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند که در این راستا اتفاقاتی در ابیک و شهرک مهرگان قزوین افتاده است اما در تاکستان هیچ اقدامی در عمل دیده نشده است.

همچنین رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: در مسکن مهر بالغ بر 2100 خانواده وجود دارند که حتی درمانگاهی برای آنها نیست؛ بودجه اختصاص یافته است اما مکانی برای احداث درمانگاه در اختیار این اداره قرار نمی‌گیرد و احتمال برگشت بودجه نیز وجود دارد.

ابراهیم زاده رئیس مشارکت‌های مردمی در ادامه این نشست اذعان کرد: قانون شوراها در سال 1373 مصوب شد که یک مرجع و پشتیبان و موتور محرک آموزش و پرورش است؛ به استناد قانون شوراها، تمامی دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی گفت: چند نکته بهتر است رعایت شود، ابتدا اینکه کتاب قانون شورای آموزش و پرورش در اختیار اعضای شورا قرار گیرد تا وظیفه مشخص شده در حیطه کاری خود را بدانند و فقط در حیطه کاری خود ورود نمایند. دوم اینکه تقویم زمانبندی اجرایی در اختیار اعضا قرار گیرد که در چه ماه‌هایی در مورد چه موضوعی باید بحث شود و سوم جلسه ای مختص قانون خوانی برگزار گردد که با قانون و بند های آن آشنا شوند.

در پایان این نشست مهران رحمانی رییس نهضت سواد آموزی تاکستان بیان کرد: در ابتدا نهضت سوادآموزی با 188 بی سواد راه اندازی شد و از رتبه سیزدهم به ششم دست پیدا کردیم با همت دوستان این رتبه می‌تواند به سوم در آینده ای نزدیک تبدیل شود.

وی گفت: در روزهای آینده کلاس هایی آموزش قالی بافی؛ پیشگیری اعتیاد را در روستاها و بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالغ بر 15 مدرسه شهرستان نیاز به بازسازی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..