تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"شهیدلر خیابانی" برای نکود

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1011283

در کمتر از یک روز مانده به روز ماتم در آذربایجان؛

مردم جمهوری آذربایجان در اقدامی خودجوش با حضور در "شهیدلر خیابانی" در آماده سازی این محل جهت نکوداشت جان باختگان 20 ژانویه سهیم شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در کمتر از 24 ساعت مانده به سالروز فاجعه خونین بیستم ژانویه، باکو طی برنامه ریزی‌هایی در نقاط مختلف شهر که مهمترین آنها یادبود و نکوداشت یاد و خاطره جانباختگان این فاجعه خونین در "شهید لر خیابانی" محل به خاکسپاری شهدای روز سیاه می‌باشد؛ آماده می‌شود.

به گفته آذربایجانی‌ها 20 یانوار ( Yanvar ) یا همان 20 ژانویه روز تلخ و ناگواری در تاریخ این کشور می‌باشد که گریه‌های تلخ و جانسوز مادرانی را به خود دیده است که این حادثه تلخ تا ابد فراموش نخواهد شد.

طی رسمی هر ساله، شهید لر خیابانی امسال نیز با گل افشانی در مسیر طولی این محل و گذاشتن تاج های گل بر سر مزار شهدای جان باخته، فردا یاد این عزیزان را گرامی خواهد داشت.

قابل ذکر است؛ مردم جمهوری آذربایجان اعم از مرد و زن، پیر و جوان در اقدامی خودجوش با حضور در این خیابان به منظور ادای دین به این شهیدان در آماده سازی این محل برای بزرگداشت آنها سهیم شده‌‌اند.

خاطر نشان می‌کنیم؛ همه ساله شمار زیادی از مردم این کشور در روز بیستم ژانویه مزار شهدای واقع در این خیابان را زیارت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"شهیدلر خیابانی" برای نکود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..