تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر مدیران کل به میاندوآب به اطلاع فرمانداری برسد/ شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی در میاندوآب احداث می شود

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1011262

فرماندار میاندوآب گفت: مسئولان ادارات که مدیران کل به شهرستان سفر می کنند، به فرمانداری اطلاع دهند تا ما ملاقاتی داشته و در جلسه ای مشکلات موجود بررسی و حل و فصل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری  امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به برجام، رفع تحریم ها و رشد اقتصادی، گفت: دولت موظف است در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کند و ما نیز در این راستا گام برمی داریم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برجام نتیجه استقامت ملت ایران است، اظهار کرد: نباید کسی فکر که مسائل برجام به خاطر انتخابات مطرح می شود و برجام در بخش های مختلف در کشور تاثیر داشته است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری خارجی ها در این شهرستان، افزود: هم اکنون سرمایه گذاران چینی در میاندوآب در تولید pvcسرمایه گذاری کرده و برای 40 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده اند.

امیری به ایجاد شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی در میاندوآب با سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: این موضوع نیز تاثیر مثبتی در اقتصاد منطقه و اشتغال زایی خواهد داشت و از همه دستگاه های مرتبط در این زمینه تقاضای همکاری را داریم.

فرماندار میاندوآب هم چنین به سفر مدیران کل استانی به میاندوآب بدون اطلاع فرمانداری اشاره و تصریح کرد: مسئولان ادارات که مدیران کل به شهرستان سفر می کنند، به فرمانداری اطلاع دهند تا ما ملاقاتی داشته و در جلسه ای مشکلات موجود بررسی و حل و فصل شود و برخی مدیران کل که در شهرستان بدون اطلاع فرماندار حضور می یابند، خوب نیست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه لیاقت این شهرستان در ورزش بیش از اینهاست، اظهار کرد: باید هیئت های ورزشی و قهرمان پروری را در میاندوآب رونق داد چرا که لیاقت این شهرستان بیش از اینهاست.

امیری در خاتمه بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر مدیران کل به میاندوآب به اطلاع فرمانداری برسد/ شهرک صنایع پایین دست پتروشیمی در میاندوآب احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..