تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان کاشانی هوای پاک را جشن گرفتند

جشن روز هوای پاک با شعار " با هم به سوی هوای پاک "با حضور دانش آموزان کاشانی در آیینی برگزارشد.

مدیر روابط عمومی وکارشناس اداره حفاظت محیط زیست کاشان در حاشیه این جشن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تقدیر و اهدای جوایز به دانش آموزان فعال در زمینه محیط زیست یکی از برنامه های این جشن است.

ناهید عسگری، افزود :حمايت از طرح‌ها و ابتكارات دانش آموزان، بازديد علمي وآموزشي ازمناطق تحت مديريت سازمان جهت شناخت حيات وحش ايران و رستني‌ها، همکاری در راه اندازی مدرسه طبیعت ، از دیگر برنامه های در دست اقدام اداره محیط زیست کاشان با اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

وی، اجراي طرح ملي محيط يار از سال گذشته در کاشان را یادآورشد و گفت :این طرح در 130 مدرسه در حال اجرا است.

به گفته وی،  این طرح حدود 6هزار دانش آموز کاشانی را تحت پوشش آموزش‌هاي زيست محيطي قرار می دهد.

عسگری تصریح کرد : کودکان و دانش آموزان امروز به عنوان شهروندان آينده  ساز بهترین عنصر در فرهنگ سازی آموزش مسايل محيط زيست و خودآگاهی آنها در نهادینه سازی اجراي طرح های حفاظت از محيط زيست است.

کارشناس حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان، با تاکید بر حفظ و پاسداشت موهبت های الهی محيط زيست و حفاظت از آن گفت:اهمال و کوتاهی در حفظ محيط زيست و ضربه به آن نه تنها عامل ضرر و زيان به همه نسل بشريت است بلکه ظلم به همه موجودات تلقي مي شود.

عسگری،دخالت انسان در نظم طبيعت را باعث آلودگي بيش از اندازه منابع آب و خاک دانست و افزود : آلودگي هوا، چهارمين عامل مرگ و مير است.

وی، با تاکید بر حفاظت از محيط زيست حتی با کارهاي کوچک وجزیی بدون نیاز به کارهاي بزرگي گفت : استفاده ما از وسايل نقليه عمومي يا تفکيک زباله و دفع اصولي آن خدمت بزرگي براي نگهداري از محيط زيست به عنوان شکرگزاري ما در قبال هديه هاي خداوند است.

جشن هوای پاک با حضور جمعی از فعالان و علاقمندان به محیط زیست و  دانش آموزان مدارس کاشان برگزارشد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان کاشانی هوای پاک را جشن گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..