تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرين وضعيت شجاعيان از زبان سرپرست گسترش

سرپرست تيم فوتبال گسترش فولاد توضيحاتى را درباره وضعيت شجاعيان ارائه داد.

آخرين وضعيت شجاعيان از زبان سرپرست گسترشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باتوجه به اتفاقات اخير براى داريوش شجاعيان و حضور نداشتن اين بازيكن در ليست ١٨ نفره تيم فوتبال گسترش فولاد در هفته هفدهم مسابقات ليگ برتر در نهايت مشخص شد وى به دليل مسائل انضباطى و صلاحديد سرمربى در ليست قرار نگرفته و اين بازيكن مشكل ديگرى با تيم ندارد.

حسن آذرنيا سرپرست تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در مورد وضعيت شجاعيان اظهار داشت:شجاعيان بازيكن تيم ماست و او تنها با صلاحديد سرمربى در ليست قرار نداشت.به اين ترتيب او مشكلى ندارد و از اين پس با توجه به خواست كمالوند در ليست گسترش قرار مى گيرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرين وضعيت شجاعيان از زبان سرپرست گسترش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..