تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی: سیتی خرید ژسوس را تایید کرد

مهاجم 19 ساله تیم فوتبال پالمیراس برزیل به صورت رسمی به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست.

گابریل ژسوس 19 ساله فصل تابستان برای پیوستن به منچسترسیتی با این باشگاه به توافق رسیده بود و اوایل این ماه به این تیم ملحق شد،اما مجوز بازی او برای بازی برابر اورتون  صادر نشد و نتوانست برای سیتی به میدان برود.

 سیتی امروز تایید کرد که می توان ژسوس را ششمین خرید گواردیولا دانست و او می تواند اولین بازی خود را برای این تیم روز شنبه برابر تاتنهام انجام دهد.

او در مصاحبه با سایت باشگاه سیتی گفت:"  می‌خواهم با سیتی به عناوین قهرمانی برسم و سیتی باشگاهی است که به بردن عادت دارد. سیتی باشگاهی است که همیشه در کورس قهرمانی است که این یک فاکتور بسیار مهمی است .

ژسوس در 85 بازی برای پالمیراس 28 گل به ثمر رسانده و همچنین در 6 بازی ملی برای برزیل موفق شده 5 گل به ثمر برساند و طلای مدال المپیک ریو را نیز به دست آورده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی: سیتی خرید ژسوس را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..