تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست های سوری: تحصیل حقوق شرک است

به گزارش پایگاه عنب بلدی، گروه موسوم به 'ارتش خالد بن ولید' که در بیعت گروه تروریستی داعش است روز چهارشنبه دربیانیه ای به همه فارغ التحصیلان دانشکده حقوق و دارندگان مدرک وکالت 10 روز برای مراجعه و توبه فرصت داد.

داعش 12 نفر را در «تدمر» ذبح کردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش پایگاه عنب بلدی، گروه موسوم به 'ارتش خالد بن ولید' که در بیعت گروه تروریستی داعش است روز چهارشنبه دربیانیه ای به همه فارغ التحصیلان دانشکده حقوق و دارندگان مدرک وکالت 10 روز برای مراجعه و توبه فرصت داد.

این گروه تروریستی، وکالت و تحصیل در رشته حقوق را شرک اعلام کرد و تهدید کرد در صورتیکه دانش آموختگان دانشکده حقوق توبه نکنند به اعدام محکوم می شوند.

گروه تروریستی ارتش خالد بن ولید دراستان درعا برای توبه این افراد ادارات ارشاد ومساجد خود را فعال کرده است.

این گروه در منطقه حوض یرموک درغرب درعا، در روزهای گذشته شماری از مخالفان خود را به اتهام فساد فی الارض اعدام کرده است.

اعضای این گروه تروریستی در مناطق حوض یرموک، غرب حوران، دوروستای عابدین و جمله هم مرز جولان اشغالی و منطقه القصیر و کویا در مرزهای اردن حضور دارند.

تروریست های تکفیری در منطقه درعا، البلد و روستاها و شهرک های اطراف شهر درعا در جنوب سوریه، حضور دارند و سلاح و نیروی مورد نیاز خود را از مرزهای اردن که با شهر درعا فقط 13 کیلومتر فاصله دارد، تامین می کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست های سوری: تحصیل حقوق شرک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..