تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: قولم برای انتقال سفارت آمریکا به قدس را فراموش نکرده‌ام

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با «بوعز بیسموت» مقاله‌نویس ارشد در روزنامه «اسرائیل هیوم» اعلام کرد قولش برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را فراموش نکرده است.

ترامپ تأکید کرد: من آنچه که در قبال قدس گفته‌ام به خاطر دارم، من معروف به خوش‌قولی هستم.

از سوی دیگر برخی منابع سیاسی آگاه وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند احتمالا هفته آینده سفارت آمریکا به قدس منتقل می‌شود.

این منابع تأکید کردند یک هیأت آمریکایی از محل سفارت‌خانه آمریکا در قدس بازدید کرده است.

«باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه شب (دیشب) اعلام کرد انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس منجر به انفجار اوضاع منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/3H6W54



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: قولم برای انتقال سفارت آمریکا به قدس را فراموش نکرده‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..