تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیل گیتس و همکاری با رهبران دنیا برای جلوگیری از شیوع بیماری های کشنده و همه گیر

بنیاد بیل و ملیندا گیتس، زوج ثروتمند و انسان دوست آمریکایی، با همکاری با رهبران بزرگ دنیا ائتلافی را تشکیل داده اند تا از شیوع بیماری کشنده و همه گیر بعدی جلوگیری کرده و واکسن های جدید را در دستور کار قرار دهند.

ائتلاف نوآوری های پیشگیری از بیماری های شایع یا CEPI روز گذشته در مجمع جهانی اقتصاد واقع در داووس سوییس به جهانیان معرفی شد تا با هدف بزرگی که در نظر دارد، کار خود را آغاز کند.

دولت های آلمان، ژاپن و نروژ به همراه بنیاد گیتس، مجموعا 490 میلیون دلار تاکنون سرمایه روی هم گذاشته اند اما هدف، رسیدن به یک میلیارد دلار است. این مبلغ برای تامین هزینه های پژوهش و توسعه 5 سال ابتدایی کافی به نظر می رسد.

بیل گیتس در بیانیه ای گفت: «ابولا و زیکا نشان داد که دنیا متاسفانه برای شیوع محلی بیماری ها و پاسخ سریع به آن برای جلوگیری از تبدیل شدن به خطری جهانی آماده نیست. بدون سرمایه گذاری روی پژوهش و توسعه، ما برای رویارویی با خطر بعدی بی دفاع خواهیم بود.»

بین سال های 2014 تا 2016، ابولا و زیکا خطرات بسیاری در سراسر جهان ایجاد کرده و جان هزاران نفر را گرفتند. سازمان کنترل بیماری های آمریکا می گوید حدودا 286 هزار نفر فقط در غرب آفریقا به دلیل ابتلا به ابولا طی این دو سال گشته شدند.

ائتلاف مذکور کار خود را با ساخت دو واکسن برای هر سه ویروس MERS-CoV، لاسا و نیپا آغاز خواهد کرد و به مقابله با سویه های جدید ابولا و زیکا نیز مشغول خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیل گیتس و همکاری با رهبران دنیا برای جلوگیری از شیوع بیماری های کشنده و همه گیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..