تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: دولت امکانات خود را برای آواربرداری پلاسکو بسیج می‌کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری ضمن بازدید از حادثه حریق و ریزش ساختمان پلاسکو اظهار داشت: این حادثه، حادثه تلخ و تکان‌دهنده‌ای بود که باورپذیر نیست چرا که یک ساختمان بزرگ دچار حریق شده و فروریخت.

وی ادامه داد: متاسفانه در جریان امدادرسانی بدر این سانحه، تعدادی از نیروهای زحمتکش آتش‌نشانی در این ساختمان گرفتار شدند و تمام امکانات دولت در کنار ملت خواهد بود و دولت تمامی امکانات خود را بسیج خواهد کرد تا در اولین فرصت آواربرداری این ساختمان به اتمام برسد. 

معاون اول رئیس‌جمهور  با اشاره به آمادگی دولت برای درمان مصدومان این سانحه گفت: بخش درمان دولت آمادگی کامل دارد و پس از این سانحه باید دلایل و چرایی وقوع این حادثه به صورت کامل بررسی شود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: دولت امکانات خود را برای آواربرداری پلاسکو بسیج می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..