تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله هاشمی یک ایده‌پرداز بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام محسن غرویان صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: هاشمی تنها یک سیاستمدار بزرگ نبود بلکه یک ایده‌پرداز بزرگ بود.

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مظلومیت، دلیل محبوبیت و عزت ایشان است افزود: یکی از مظلومیت‌های ایشان چهره بدی بود که خناسان از این بزرگوار ترسیم کرده بودند.

مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در حکمت نظری جامع بودند اعلام کرد: نگاه ایشان به دین آنقدر جامع و وسیع بود که به فکر تمدن اسلامی در ایران بودند.

غرویان خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از حکومت تحجر ترس داشتند و دائماً به فکر آینده بودند و تاکید به استفاده از علم و دانش روز دنیا جهت پیشروی حکومت اسلامی داشتند.

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی حامی آزاد‌اندیشی و آزادی بیان بودند اما متحجران چوب لای چرخ وی می‌گذاشتند و مانع این عمل بودند.

وی با بیان اینکه اسلام هاشمی اسلام بهشتی بود افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی معتقد بود باید با تشویق و اخلاق و رفتار مناسب جوانان را جذب اسلام کرد و حرف‌های ما باید عاقلانه و عالمانه و با فطرت باشد و اگر این چنین نباشیم نمی‌توانیم اسلام را حفظ کنیم.

این مدرس حوزه خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه می‌گفت این انقلاب برای مردم است و اگر مردم نبودند امامی در کار نبود و اگر مردم نبودند ما هم اینجا نبودیم، نباید خودمان را از مردم جدا کنیم و همیشه باید به فکر مردم باشیم.

امیر تیموری‌ رئیس دانشگاه اسلامی گیلان نیز در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی بزرگمرد تاریخ ایران و استوانه انقلاب است اما متاسفانه نهایت بی‌عدالتی‌ها به این بزرگمرد تاریخ شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله هاشمی یک ایده‌پرداز بزرگ بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..