تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردبیر روزنامه پیروزی: بیانیه هایی بعد از هر برد

بیانیه های کی روش و توهین هایش علیه برانکو ادامه دارد.

به برانکو گفته اند سکوت کن اما کی روش هر چه دلش می خواهد می گوید و هیچ کس هم از پروفسور دفاع نمی کند. دست و پای برانکو را بسته اند.دهانش را با احضار به فدراسیون و تهدید دوخته اند.از آن سو کی روش هر روز بیانیه می دهد و برای درخواست مسوولان فدراسیون مبنی بر سکوت و پایان دادن به این جنگ و جدال هیچ ارزشی قائل نیست که نیست.او هر چند روز یکبار با بهانه ای و ادبیاتی تندتر از قبل علیه برانکو می تازد و کک هیچ کس هم نمی گزد.

کی روش که استعفایش به گفته برخی یازده بند داشته و سه بندش علیه برانکو بوده چرا استعفانامه اش را متتشر نکرد تا این همه شایعه و گمانه زنی درباره پنهان کردن متن نامه استعفابش از هیات رییسه توسط تاج و یا شفاهی بودن استعفا مطرح نباشد؟

او مدعی شده استعفایش هیچ بار مالی و غرامتی برای فدراسیون به همراه نداشته اما اینکه چرا بیانیه ها هرروز در فضای مجازی منتشر می شود و استعفانامه اش پنهان می شود حرف بسیار است.

درباره فرافکنی های او در این بیانیه های توهین آمیز هم سخن بسیار است اما…این قیل و قال ها بعد از هر برد برانکو خود حکایت ها دارد ما که اینگونه تصور می کنیم آقای کی روش.

حسین قدوسی
سردبیر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردبیر روزنامه پیروزی: بیانیه هایی بعد از هر برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..