تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیر از نیروهای آتش نشانی افراد دیگری هم در ساختمان پلاسکو بوده اند

other people were in the building Plasco Apart from the firerighters غیر از نیروهای آتش نشانی افراد دیگری هم در ساختمان پلاسکو بوده اندبه گزارش آسمونی:

غیر از نیروهای آتش نشانی افراد دیگری هم داخل این ساختمان حضور داشتند که هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد و وضعیت این افراد در دست نیست.

غیر از نیروهای آتش نشانی افراد دیگری هم داخل این ساختمان حضور داشتند که هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد و وضعیت این افراد در دست نیست؛ هم چنین به دلیل تجمع زیاد افراد، امدادرسانی‌ها با مشکل مواجه شده است. حدود 300 نفر از جمله آتش نشانان، عوامل امدادی و درمانی و امدادی و ستاد بحران شهرداری تهران و مالکان تجاری ساختمان در این حادثه مجروح و مصدوم شدند.

این ساختمان در محل خود به صورت عمودی فروریخته است. کارگاههای تولیدی در طبقات فوقانی این ساختمان قرار دارند که آتش سوزی از این طبقات شروع شده و به طبقات دیگر سرایت و باعث ریزش کل ساختمان شد.

منبع: خبرگزاری برنا

- فاجعه ریزش ساختمان پلاسکو تهران: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیر از نیروهای آتش نشانی افراد دیگری هم در ساختمان پلاسکو بوده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..