تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصاحبه مسی قلابی از آب درآمد!/ پدر لئو و بارسایی‌ها در پی شناسایی عوامل انتشار

به گزارش آسمونی و به نقل از نشریه آس اسپانیا، روز گذشته (چهارشنبه) یک پایگاه اینترنتی با نام «کوچ» مصاحبه‌ای با لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا انجام داد که در آن به نقل از این بازیکن 29 ساله آمده بود تا زمانی که بارسایی‌ها بخواهند در این تیم می‌ماند.

139509021027499389277684 مصاحبه مسی قلابی از آب درآمد!/ پدر لئو و بارسایی‌ها در پی شناسایی عوامل انتشار

اکنون اما مشخص شده است که این مصاحبه جعلی بوده و کاپیتان آلبی‌سلسته هرگز چنین مصاحبه‌ای انجام نداده است. باشگاه بارسلونا و خورخه مسی پدر لئو نیز حالا در صدد شناسایی عوامل انتشار این مصاحبه قلابی هستند.

در همین حال نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا نوشته است که خورخه مسی با عوامل این سایت تماس گرفته‌اند و باشگاه بارسلونا نیز فرآیند رسیدگی به این ماجرا را آغاز کرده است.
موندو دپورتیوو به نقل خورخه مسی نوشته است: چنین مصاحبه‌ای وجود ندارد. این فقط یک دروغ است.

مصاحبه منتشر شده از مسی در سایت کوچ توسط چندین رسانه بین‌المللی بازنشر شد و بازتاب گسترده‌ای در دنیای فوتبال داشت به خصوص که در این روزها، بحث تمدید قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا جزو مهمترین سوژه‌ها محسوب می‌شود.

در همین حال نشریه آس، یکی از رسانه‌هایی که این مصاحبه را منتشر کرد نوشته است که با دیه‌گو خوکاس، تنظیم کننده مصاحبه مسی با سایت کوچ که برای رسانه‌هایی مانند تنفیلد، اسپورت 890 و TyC Sports اروگوئه همکاری دارد، تماس برقرار کرده است تا از صحت و سقم اخبار منتشر شده مطلع شود و او نقش داشتن در انتشار این مصاحبه را تکذیب کرده است.

او به آس گفت: من باید یک موضوع را روشن کنم و آن این است که من برای مجله کوچ کار می‌کنم نه هرگز با این نشریه همکاری کرده‌ام و به هیچ عنوان در انتشار این مصاحبه از مسی که آن را به من نسبت می‌دهند، نقشی داشته‌ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

- فاجعه ریزش ساختمان پلاسکو تهران: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصاحبه مسی قلابی از آب درآمد!/ پدر لئو و بارسایی‌ها در پی شناسایی عوامل انتشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..