تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح بسیج شدند/آماده باش بیمارستان ها

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در محل حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: حادثه بسیار تلخ و تکان دهنده ای بود که در این حادثه یک ساختمان بزرگ دچار آتش سوزی شد و بعد از مدتی فرو ریخت.

وی افزود: تعدادی از هموطنان عزیزمان خصوصا نیروهای زحمت کش آتش نشانی و نیروهای امدادی که در محل برای کمک به مصدومین و مهار آتش حاضر بودند، گرفتار این حادثه شدند.

معاون اول تاکید کرد: همه امکانات دولت کنار ملت است و حتما همه دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح همه بسیج می شوند تا در اولین فرصت آواربرداری انجام شود و تا جایی که ممکن است کسانی که گرفتار شدند سالم نجات پیدا کنند.

جهانگیری با بیان اینکه بخش درمان کشور آمادگی کامل دارد، گفت: بیمارستان ها آماده باش کامل هستند تا از تمام توان  آنها برای کمک رسانی به مصدومان احتمالی استفاده شود. بعد از این که از این بحران عبور کردیم باید به مسائل مشابه رسیدگی شود و هم علل این حوادث را بررسی کنیم که بتوانیم از برخوردهای احتمالی پیشگیری کنیم.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح بسیج شدند/آماده باش بیمارستان ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..