تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۲ درصدی مرگ براثرگازگرفتگی درکردستان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: میزان مسمومیت با گاز در استان کردستان در ۹ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،غلامرضا همایون پور گفت: در مدت یادشده ۱۱ نفر شامل ۱۰ نفر مرد و یک نفر زن در سطح استان براثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که این رقم درمیزان با مدت مشابه آن درسال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در 9 ماه سال گذشته، 9 نفر به علت مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن جان خود را از دست دادند.

استان کردستان یکی از استان های سردسیرکشور است، که هر ساله با فرارسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی تعداد مسمومیت ها با گاز مونوکسید کربن افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۲ درصدی مرگ براثرگازگرفتگی درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..