تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در شال

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1011055

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری سارقان در حین سرقت از یک باب مغازه طلا فروشی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به مغازه طلا فروشی به بهانه خرید طلا اقدام به سرقت طلا کرده اند ، ماموران انتظامی بخش شال سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد : با حضور ماموران در محل مشخص شد شاکی پس از پی بردن به سرقت چهار عدد النگو توسط مشتریان به شیوه کش و روزنی درب مغازه را قفل و از خروج سارقان جلوگیری و سارقان که یک مرد وسه زن بوده توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ماموران با انتقال متهمان به مقر پلیس و انجام بازجویی فنی از آنان به سرقت از یک باب مغازه طلافروشی نیز در بخش شال در تیرماه سال جاری نیز اعتراف کردند.

علیان نژادی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار لازم روانه زندان شدند.

وی در پایان صمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار های انتظامی ،با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در شال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..