تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی تلاش بیشتری کنند

ساعت: 15:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1011053

استاندار قزوین گفت: مسوولان باید در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی تلاش بیشتری کرده و اعتماد اجتماعی جامعه را نسبت به ورزش و مکان‌های ورزشی به عنوان یک سرمایه گران‌بها بدانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره بزرگ همگانی استعدادیابی ورزشی (یادواره سردار آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی) که با حضور مسوولان و جامعه ورزشی استان در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: حضور والدین و دانش آموزان در این جشنواره نشانگر اعتماد و اهمیت آن‌ها به ورزش، به عنوان یک فعالیت فرهنگی و عامل مهمی در سلامت و تندرستی است.

وی افزود: این همایش فرصت مناسبی برای استعدادیابی دانش آموزان در چارچوب ضوابط فنی و کارشناسی شده است و آن‌ها می‌توانند برحسب علاقه‌مندی که دارند رشته ورزشی خود را انتخاب کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: گزینش جوانان و بررسی اینکه در کدام رشته امکان فعالیت دارند و موفقیت آنها تضمین شده، می‌تواند کامیابی آن‌ها را سرعت ببخشد.

همتی با بیان اینکه اعتماد اجتماعی مردم به مکان‌های ورزشی به عنوان یک مکان امن و مقدس با اقدامات مناسب جلب می شود، افزود: والدین فرزندان خود را برای رشد، شکوفایی، تعالی و با اطمینان خاطر به این مکان‌ها می‌سپارند.

این مسوول خاطر نشان کرد: مسوولان باید در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی تلاش بیشتری کرده و اعتماد اجتماعی عظیم و بی‌نظیر جامعه نسبت به ورزش و مکان‌های ورزشی را یک سرمایه گران‌بها بدانند.

استاندار قزوین تصریح کرد: با همکاری جامعه ورزشی، مسوولان و با برنامه‌ریزی‌های اصولی و هوشمندانه می‌توان در مسیر موفقیت جوانان و ورزشکارانی که در گذشته در میادین جهانی و بین المللی برای کشور و استان افتخار آفرین بوده‌اند، حرکت کرد.

وی در پایان عنوان کرد: از جوانان انتظار داریم که برای شکوفایی ورزش و سربلندی کشور در جهان بکوشند و با درخشش خود باعث خوشحالی مردم و مسوولان شوند.

در ادامه این مراسم با حمل مشعل به وسیله ۵ قهرمان افتخار آفرین استان و اجرای فنون رزمی توسط هیئت‌های ورزشی استان جشنواره استعدادیابی رسما آغاز به کار کرد.

در پایان به پاس خدمات و افتخارات شهید حمید سیاهکالی مرادی و ۵ ورزشکار نامی استان در رشته‌های ورزشی توسط استاندارقزوین و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان در حوزه ورزش و توسعه فضاهای ورزشی تلاش بیشتری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..