تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به پیکارهای کشتی جام جهان پهلوان تختی در مشهد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از رقابتها مدت 2 روز در سه رشته آزاد، فرنگی و کشتی پهلوانی با حضور 40 تیم شامل 26 تیم خارجی و 14 تیم داخلی پیگیری می شود.
در کشتی آزاد کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان (2 تیم)، اوکراین، قرقیزستان، ازبکستان، مغولستان، گرجستان، عراق و منتخب آمریکای لاتین در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه به مصاف هم می روند.
در تیم کشتی آزاد ارمنستان 'گئورگی کتویف' دارنده مدال برنز المپیک، قهرمان جهان و اروپا در وزن 97 کیلوگرم، «ولودیا فرانگولیان» قهرمان اروپا و دارنده برنز جوانان جهان در وزن 65 کیلوگرم از نفرات مطرح هستند.
در تیم کشتی آزاد قزاقستان «دولت نیازبیک اف» دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا در وزن 61 کیلوگرم، «دارن ژوماگاژیف» دارنده مدال برنز جهان و بازی های آسیایی در وزن 65 کیلوگرم، «ژیگر ذکیراف» دارنده مدال نقره آسیا در وزن 74 کیلوگرم و «مامد ابراگیموف» دارنده برنز بازی های آسیایی در وزن 97 کیلوگرم حضور دارند.
در تیم کشتی آزاد گرجستان نیز «بکا لومتادزه» دارنده مدال نقره جهان در سال 2016 و نقره بازی های اروپایی، «زورابی یاکوبیشویلی» دارنده مدال نقره اروپا در وزن 65 کیلوگرم، «ساندرو آمیناشویلی» دارنده مدال برنز جهان و بازی های اروپایی در وزن 86 کیلوگرم، «ماموکا کودزایا» دارنده مدال نقره جوانان جهان در وزن 97 کیلوگرم و «گئورگی مشویدیشویلی» دارنده مدال نقره اروپا در وزن 125 کیلوگرم از نفرات مطرح هستند.
در گروه نخست رشته کشتی آزاد نیز تیم های ایران الف، ایران توسعه، قرقیزستان ب و آمریکای لاتین و در گروه دوم این رشته تیم های ایران ب، ایران جوانان، بلاروس و گرجستان به مصاف یکدیگر می روند.
همچنین در گروه سوم این رشته نیز تیم های خراسان رضوی، مغولستان، ازبکستان و ارمنستان و در گروه چهارم آن تیم های قرقیزستان، اوکراین، عراق و قزاقستان الف به رقابت خواهند پرداخت.
در کشتی فرنگی نیز کشورهای گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، اوکراین، ازبکستان و عراق در کنار پنج تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، توسعه، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه با هم مسابقه می دهند.
در تیم کشتی فرنگی ترکیه «شرف کلیچ» قهرمان جوانان جهان در وزن 59 کیلوگرم، «برهان آکبوداگ» دارنده مدال نقره جوانان جهان در وزن 80 کیلوگرم، «فاتح باشکوی» قهرمان دانشجویان جهان، قهرمان اروپا و دارنده برنز جوانان جهان در وزن 98 کیلوگرم و «عثمان ایلدریم» دارنده مدال نقره جوانان جهان در وزن 130 کیلوگرم حضور دارند.
در تیم کشتی فرنگی ارمنستان «سارگیس کوچاریان» دارنده مدال برنز جوانان جهان و نقره اروپا در وزن 80 کیلوگرم، «رافیک مانوکیان» قهرمان جوانان جهان در وزن 80 کیلوگرم و «کارن آبگاریان» دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن 98 کیلوگرم شرکت می کنند.
در کشتی پهلوانی نیز کشورهای گرجستان، قرقیزستان، روسیه، ارمنستان، بلاروس، صربستان، مجارستان و ترکیه در کنار چهار تیم داخلی (تیم های منتخب الف، ب، جوانان و تیم خراسان رضوی) در چهار گروه با هم به صورت تیم به تیم مبارزه می کنند.
در گروه نخست رشته پهلوانی این رقابت ها، تیم های خراسان رضوی، ایران الف، بلاروس، ایران ب و قرقیزستان به رقابت خواهند پرداخت.
در گروه دوم این رشته نیز تیم های ارمنستان، مجارستان، روسیه، صربستان و گرجستان به رقابت می پردازند.
این مسابقات با همکاری استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی در این شهر برگزار می شود.
«تیمور باتار باتار» مغولستانی داور درجه یک بین المللی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این رقابت ها حضور دارد.
6053 / انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به پیکارهای کشتی جام جهان پهلوان تختی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..