تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمين جشنواره زمستانی سرعين فردا در سرعین آغاز می شود

دبير چهارمين جشنواره زمستانی سرعين با بيان اينکه چهارمين جشنواره زمستانی سرعين از اول لغايت پانزدهم بهمن برگزار می ‌شود گفت: زيرساخت‌های جذب گردشگران زمستانی در سرعين فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، رضا زنده‌دل افزود: چهارمين جشنواره زمستانی سرعين با هدف معرفی قابليت‌ها و ظرفيت‌های گردشگری شهر سرعين در فصل زمستان برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به اينکه اين جشنواره از يکم لغايت پانزدهم بهمن‌ماه در سرعين برگزار خواهد شد گفت: يکی از ويژگی های چهارمين جشنواره زمستانی شهر سرعين، عدم استفاده از پيمانکار بخش‌خصوصی برای برگزاری اين رويداد بوده و چهارمين جشنواره زمستانی سرعين با همکاری نهادهای مختلف برگزار می ‌شود.

شهردار سرعين افزود: اين جشنواره با همکاری اصناف و بازاريان، جامعه هتل‌داران،‌ جامعه آب‌های معدنی، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری سرعين انجام می ‌شود و" لذت زمستانه در شهر چشمه‌های بهشتی" به عنوان شعار اين جشنواره انتخاب شده است.

زنده‌دل تصريح کرد: برنامه‌هايی شاد همراه با سخنرانی ‌ها و اهدای جوايز در قالب برگزاری جشنواره زمستانی سرعين به مدت 3 هفته در اين شهر اجرا خواهد شد که از چهره‌های معروف کشوری در حوزه سينما، هنر و خوانندگی برای شور و اشتياق بخشيدن در اين جشنواره به منظور حضور در سرعين دعوت به عمل می آيد.

وی بيان کرد: برگزاری جشنواره زمستانی سرعين نقش بسيار مهمی در راستای جذب گردشگر در فصل زمستان دارد به طوری که سعی می ‌کنيم با برگزاری اين جشواره حضور مسافران در شهر سرعين را به تمامی فصول سال توسعه دهيم تا بخش خصوصی و سرمايه‌گذاران اين شهر نير در ايام زمستان از وجود مسافر و گردشگر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمين جشنواره زمستانی سرعين فردا در سرعین آغاز می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..