تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کد درج شده روی بسته‌بندی تخم مرغ به چه معنی است؟

وقتی به مشخصاتی که روی محصولات و موادغذایی مصرفی درج شده، توجه می‌کنید گاه متوجه مسایل جالب و عجیبی خواهید شد. مثلا تاکنون به کدی که روی بسته‌بندی تخم‌مرغ خورده دقت کرده‌اید؟ می‌دانید این کد چه معنی می‌دهد؟


اول جالب است بدانید که تاریخ تولید به معنی تاریخی نیست که تخم‌مرغ توسط مرغ گذاشته شده بلکه تاریخی است که تخم‌مرغ در کارخانه بسته‌بندی شده است و تاریخ انقضا نهایت زمانی است که باید در آن تخم‌مرغ را مصرف کنید. اما تاریخ واقعی تولید تخم‌مرغ توسط یک کد بین ۱ تا ۳۶۵ نوشته می‌شود. مثلا وقتی روی یک پک نوشته شده ۲۵۴ به این معنی است که این تخم‌مرغ‌ها در روز دویست و چهل و پنجمین روز سال توسط مرغ گذاشته شده است. گاه بین این تاریخ و تاریخ تولید روی بسته بندی بین ۲۰ تا ۳۰ روز فاصله می‌افتد که این موضوع واقعا جای تامل دارد.
اگر دنبال مصرف تخم‌مرغ تازه هستید بهتر است از این پس ابتدا نگاهی به کد درج شده روی بسته‌بندی بیاندازید و در ضمن سعی کنید اگر برایتان امکان پرورش مرغ هست خود تخم‌مرغ خانگی داشته باشید و اگر نه خرید تخم‌مرغ محلی شاید در تازگی بهتر از تخم مرغ صنعتی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کد درج شده روی بسته‌بندی تخم مرغ به چه معنی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..