تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ساخت دو موشک بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی

اسپوتنیک؛

احتمال ساخت دو موشک بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی

رسانه های کره جنوبی اطلاع می دهند که کره شمالی احتمالا دو موشک بالستیکی قاره پیما ساخته و آنها را در روی سکوهای پرتاب متحرک قرار داده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، رسانه های کره جنوبی اطلاع می دهند که کره شمالی احتمالا دو موشک بالستیکی قاره پیما ساخته و آنها را در روی سکوهای پرتاب متحرک قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، از جمله خبرگزاری یونهاپ می نویسد: موشک ها در روی سکوهای متحرک نصب شده اند و به این دلیل آنها را می توان در هرزمانی و از هر جایی پرتاب کرد.


یونهاپ احتمال می دهد که پیونگ یانگ قصد داشته باشد در آستانه برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا عمدا پخش اخباری درباره موشک های گویا ساخته شده توسط این کشور را سازمان دهد.

پیشتر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پیام خود به مناسبت سال نوی میلادی اعلام کرده بود کشور وی در مرحله پایانی تدارکات برای آزمایش موشک های بالستیکی قاره پیما قرار دارد.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ساخت دو موشک بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..