تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش‌آموزان مستعد در ورزش اسکی در شهرستان دماوند شناسایی می‌شوند

امید قمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند با اشاره به دو پیست اسکی در دماوند اظهار داشت: شهرستان دماوند از معدود شهرستان‌هایی است که دو پیست اسکی، یکی پیست استاندارد و بین‌المللی آبعلی و دیگری پیست کلوپ نور در امامزاده هاشم دارد.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از این نعمت خدادادی ادامه داد: این دو پیست از نعمت‌های بزرگ الهی است که باید قدر این برکت خدادادی را دانست و قهرمانانی را در سطح شهرستان پرورش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در مورد دوره‌های آموزشی در این پیست‌ها بیان کرد: طرح بزرگ استعدادیابی دانش‌آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در دست اقدام است، تا بتوانیم قهرمانانی را در این ورزش تربیت کنیم.

قمی با بیان رایگان بودن کلاس‌های آموزشی افزود: کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود تا کسانی که استعداد و علاقه‌مندی دارند اما شرایط حضور در کلاس‌ها را ندارند بتوانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

وی با اشاره به عدم استفاده از ظرفیت‌های آموزشی مرتبط با پیست‌های اسکی گفت: شهرستان دماوند در منطقه مشاء و آبعلی بیشترین مربی اسکی را در سطح استان دارد که متأسفانه از این ظرفیت‌ها استفاده نشده اما با برگزاری مسابقات اسکی در هفته‌های گذشته سعی داریم پیشرفت بیشتری در این پیست‌ها داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: در جلسات برگزار شده به ریاست فدراسیون اسکی قرار شد تا به این پیست‌ها به عنوان پایگاه اسکی صحرانوردی، امکانات ویژه‌ای را در اختیار ما قرار دهند.

قمی با اشاره به اینکه ورزش اسکی یکی از پر مدال‌ترین و پر طرفدارترین ورزش‌هاست که برای سلامتی انسان بسیار مفید است اظهار داشت: با همکاری هیئت اسکی شهرستان دماوند مربیان با تجربه در مدرسه اسکی پیست آبعلی برای آموزش به افراد علاقه‌مند مستقر هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاشمان را بکنیم تا در رده بانوان و آقایان بتوانیم در مسابقات المپیک زمستانی ورزشکارانی از سطح شهرستان دماوند داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش‌آموزان مستعد در ورزش اسکی در شهرستان دماوند شناسایی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..