تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت آتش سوزی در ساختمان پلاسکو چه بود؟

یکی از قدیمی ترین ساختمانهای فروش پوشاک تهرات در اثر آتش سوزی فروریخت.

به نقل از شبکه خبر، ساختمان پلاسکو که از ساعت هفت و 59 دقیقه صبح دچار آتش سوزی شده بود حدود ساعت 11 و سی دقیقه فرو ریخت.

این ساختمان که دست کم 12 طبقه ساختمان پلاسکو طعمه حریق شده بود و 30 دستگاه آمبولانس در محل حادثه وجود داشتند. این ساختمان قدیمی 15 طبقه در خیابان جمهوری تهران قراردارد و محل فروش البسه و پوشاک است. قبل از فروریختن این ساختمان 25 نفر از حریق نجات پیدا کرده اند.

خالدی سخنگوی اورژانس گفت: آتش در ساختمان پلاسکو بارها اطفا شده اما به علت ناایمنی ساختمان آتش از نقاط دیگر ساختمان شعله ور شده است.
تا کنون سیم کشی های نا امن در این ساختمان علت اصلی شعله ور تر شدن آتش در این ساختمان معرفی شده است.
وجود لباسها در راهروها و طبقات ساختمان چیده شده به طور مداوم آتش در حال انتقال به بخشهای دیگر ساختمان را موجب شده است.
بیمارستان های اطراف ساختمان پلاسکو برای ارائه خدمات به مصدومان در حالت آماده باش قرار گرفتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت آتش سوزی در ساختمان پلاسکو چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..