تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس خانه نشین شد

در آخرین بازی هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس در زمین تیم فولاد با یک نتیجه درخشان موفق به شکست این تیم شد و فاصله خودش را با اصلی ترین حریفش یعنی تراکتورسازی به 4امتیاز افزایش داد.

پرسپولیس در حالی که مقابل فولاد چند بازیکن کلیدی خود را در ترکیب اصلی نداشت اما به خوبی نشان داد بیش از هر تیمی در این فصل از شخصیت قهرمانی برخوردار است. سرخ پوشان با ارائه یک بازی کاملا برتر مقابل فولاد توانایی بالای خود برای نتیجه گرفتن در روزهای سخت را نشان دادند و برای حریفانشان خط و نشان جدی کشیدند.

اما پرسپولیس پس از بازی این هفته در اهواز مقابل فولاد در 7 بازی آینده خود در لیگ، 6 بازی را در تهران برگزار می کنند. سرخ پوشان از هفته 18 تا هفته 24 فقط یک بازی خارج از خانه در هفته نوزدهم مقابل صبای قم دارند. شاگردان برانکو پس از آن چهار هفته پیاپی بازی های سختی برابر تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و نفت تهران در پیش رو دارند که با توجه به حمایت پرشور و پر تعداد هوادارانش فرصت فوق العاده ای دارد که در بازی خانگی مقابل استقلال خوزستان در هفته 24 تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی را مشخص کند.

این نکته را هم باید در نظر داشت که شاگردان ایوانکوویچ با کسب تجربه از سال قبل و مشکلاتی که در تیم به وجود آمد و باعث از دست رفتن قهرمانی شد، امسال بسیار هوشمندانه عمل می کنند و تمام تمرکزشان را روی قهرمانی گذاشته اند. پرسپولیس تا به اینجای فصل نشان داده که شخصیت قهرمانی را بیش از هر تیم دیگری دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می تواند پس از سال ها به این مهم دست یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس خانه نشین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..