تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلاسکو کاملا فرو ریخت

Plasco completely collapsed پلاسکو کاملا فرو ریختبه گزارش آسمونی:

دیوار شمالی ساختمان پلاسکونیز به طور کامل فروریخته و محل به شدت ناایمن است. تعدادی از نیروهای اتش نشان اکنون در طبقات ساختمان پلاسکو گرفتار شده اند و تعدادی نیز زیر آوار ریزش ساختمان مانده اند.

با توجه به آغاز حریق در ساختمان پلاسکو از ساعات ابتدایی صبح امروز و خاموش نشدن آتش تا این لحظه، احتمال  تخریب کامل ساختمان از سوی عوامل امدادی حاضر در صحنه وجود دارد.

در حال حاضر حریق بار دیگر از بخش شرقی ساختمان آغاز شده است. 

بر اساس این گزارش دیوار شمالی ساختمان پلاسکونیز به طور کامل فروریخته و محل به شدت ناایمن است. تعدادی از نیروهای اتش نشان اکنون در طبقات ساختمان پلاسکو گرفتار شده اند و تعدادی نیز زیر آوار ریزش ساختمان مانده اند. 

تاکنون دلیل این آتش سوزی اعلام نشده است.

منبع: افکار نیوز

- همین حالا عضو کانال تلگرام آسمونی شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلاسکو کاملا فرو ریخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..