تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر شهید غواص در بهشهر آسمانی شد

عباسعلی بالویی، برادر شهید بالویی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: پدر صبح امروز پنج‌شنبه دچار ایست قلبی شده که با انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر باوجود انجام احیای قلب متأسفانه به دیار باقی شتافت.

وی با اعلام اینکه اصغر بالویی پدر شهید حسینعلی بالویی متولد ۱۳۲۵ بود که هم‌اکنون پیکر وی در سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره) است و به‌احتمال‌زیاد فردا جمعه بعد از نماز جمعه تشییع و در بهشت فاطمه (س) بهشهر در جوار شهدای ۸ سال دفاع مقدس خاک‌سپاری می‌شود.

شهید حسینعلی بالوئی، سال ۱۳۴۹ در بهشهر متولد شد، ۱۳ ساله بود که برای نخستین بار عازم جبهه شد و سه سال بعد و در سال ۶۵ و در سن ۱۶ سالگی برای آخرین بار به جبهه رفت و دیگر بازنگشت و در ام الرصاص به شهادت رسید.

مردادماه ۹۴، پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی انتقال یافت که این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند و از این تعداد، ۱۷۵ نفر شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در یک گور دسته‌جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد که از این تعداد ۳۰ شهید غواص متعلق به مازندران بود که از این میان ۷ شهید غواص شناسایی‌شده و ۲۳ شهید غواص گمنام بودند و حسینعلی بالویی شهید غواص بهشهری هم در میان این شهدا بود و باشکوه خاص تشییع و خاک‌سپاری شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر شهید غواص در بهشهر آسمانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..