تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیسی با 10 فرزند به سربازی اعزام شد

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1010746

سرباز وظیفه عیسی آزادی متولد سال 1355 و دارای 10 فرزند است که 3 پسر و هفت دختر می باشند و در حال حاضر پرجمعیت ترین خانواده را در بین سربازان استان کرمان دارا می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ سرباز وظیفه "عیسی آزادی"طی گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:در نیروی انتظای با انسان هایی شریف و زحمت کش روبرو شدم که برای رفاه و آسایش دیگران جان و مال خود را در این راه فدا می کنند.

عیسی آزادی انگیزه خود را برای آمدن به خدمت سربازی اینگونه بیان کرد:از اول قصد خدمت کردن را نداشته ام فلذا دوران حساس فعلی در منطقه و امنیتی که در این کشور وجود داشت باعث شد تصمیم بگیرم که خود که فرزند این میهن و سرزمین هستم برای دفاع از این مرز و بوم نقشی ایفا کنم و دینم را به نظام و انقلاب ادا کنم.

گفتنی است سرباز وظیفه عیسی آزادی متولد سال 1355 و دارای 10 فرزند است که 3 پسر و هفت دختر می باشند و در حال حاضر پرجمعیت ترین خانواده را در بین سربازان استان کرمان دارا می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیسی با 10 فرزند به سربازی اعزام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..