تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رویای بی‌تکرار» رونمایی شد/ برادر رئیس‌جمهور در کنسرت علی زند وکیلی

رونمایی از «رویای بی تکرار» در کنسرت علی زند وکیلیبه گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته علی زندوکیلی در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد، برای علاقمندان و طرفدارانش هنرنمایی کرد. برنامه با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد. اما گویا لذت دیدن اجرای هنرمند محبوب برای مردم، ارزش این انتظار را داشت. 

در ابتدا، نوازندگان گروه زند، امید غفاریان (پیانو و گیتارالکترونیک)، افشین بابایی (سازهای کوبه ای)، شایان ریاحی (سازهای کوبه ای)، سینا علم (کمانچه)، سحاب علم (تار) و رامین اتابکی ( گیتار باس) با لباس های یک دست مشکی وارد صحنه شدند. 

نوازندگان شروع به نواختن کردند و سینا علم  بیتی از حافظ را آواز کرد: «ما سرخوشان مست، دل از دست داده ایم ... همراز عشق و هم نفس جام باده ایم.»

پس از اجرای بدون خواننده نوازندگان، نوبت به ورود علی زند وکیلی رسید. ورود وی به صحنه با تشویق مداوم حاضران در سالن همراه بود.  سپس این خواننده با صوت خواند: «سلامی چو بوی خوش آشنایی». 

گروه زند و زندوکیلی برای شروع، «ما سرخوشان مست» را به زیبایی اجرا کردند.

«آب در آتش» اجرای بعدی این خواننده بود. وی پس از آن قطعه پرطرفدار «به سوی تو» را خواند که با تشویق بسیار و همخوانی مردم همراه شد.

مخاطبان برای قطعه بعدی، مشاهده گر آسمان شب از نمایشگر های سالن بودند که علی زند وکیلی «فقط دعا کن» را با صدای بینظیرش اجرا کرد.

مردم درخواست آهنگ های مورد علاقه خود را می‌کردند که او گفت: همه را با جان و دل برایتان اجرا می‌کنیم.

در این قسمت برنامه، این خواننده و گروهش فضای شادتری را به سالن آوردند و «عطر خاطره من» را با شور و حال تماشاگران به نمایش گذاشتند.

سپس زند وکیلی درباره آلبوم «رویای بی تکرار» چند جمله‌ای صحبت کرد و گفت: هنوز این آلبوم منتشر نشده و در این اجرا می‌خواهیم قطعاتی از آن را برای شما رونمایی کنیم.

برای معرفی اولین قطعه آلبوم جدید، ترانه زیبایی اجرا شد که «نشسته ام در انتظارت نمی آیی » مطلعی از آن بود.

قطعه دلنشین «بی تابانه» که با استقبال مخاطبان روبرو شد، اجرای بعدی این خواننده جوان بود. سپس دو آهنگ دیگر از آلبوم «رویای بی تکرار» اجرا شد که همانند آثار پیشین علی زند وکیلی دلنشین بود.

این خواننده در بین برنامه از نوازندگان گروه و همراهانش تشکر کرد. او سید محمود شبیری (مدیر برنامه های گروه)، محمد زند وکیلی (برادر آهنگسازش)، سپهر صاحبی( تهیه کننده) را به مردم معرفی و از آنها تقدیر کرد.

«شهزاده رویا» اجرای بعدی این هنرمند بود که با استقبال و همراهی مخاطبان همراه بود. پس ازآن او یادی از بزرگان موسیقی ایران کرد و گفت: «قدمت بعضی از آهنگ ها به چهل یا پنجاه سال پیش می رسد. یادی می کنیم از استاد همایون خرم، استاد بیژن ترقی، استاد معینی کرمانشاهی و استاد مجید وفادار»

زند وکیلی سپس آهنگ شاد و انرژیکی با مطلع « لحظه شیرین قرارم تویی» از آلبوم جدیدش اجرا کرد که مورد پسند مردم قرار گرفت. 

بعد خاطره‌ای شیرین از کلاس هایش تعریف کرد و گفت: «من یک مسترکلاس در شیراز داشتم و در نت خوانی کلاس گفتم که نت‌ها را آرام و سپس سریع باید بخوانیم. هنرجو پنج دقیقه مات من را نگاه کرد و گفت هم باید برم بالو و هم بیام پایین؟! من حوصله‌ام نمی‌شود. ما شیرازی‌ها هم فقط حوصله‌مان نمی‌شود!»

با تعریف این خاطره آهنگ «بهار شیراز» با لهجه شیرازی خوانده شد. قطعه احساسی «رفتی» آهنگ بعدی در کنسرت شب گذشته بود. «رویای بی تکرار» نیز که نام آلبوم جدید از آن گرفته شده است و قطعه شاد «سیه مو» اجراهای دیگر این خواننده بود.

«لالایی» و قطعه شاد جدید «لحظه شیرین قرارم تویی» دو اجرای پایانی و تکراری زندوکیلی در کنسرت شب گذشته بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

زندوکیلی در بین اجراهای خود، عرفان کودک کار را به تماشاگران معرفی کرد و گفت: عرفان شب و روز برای خانواده اش زحمت می کشد و به من قول داده که خواننده بزرگی شود.

حسین فریدون برادر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشور و عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران از مهمانان شب گذشته این کنسرت بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رویای بی‌تکرار» رونمایی شد/ برادر رئیس‌جمهور در کنسرت علی زند وکیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..