تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرفه‌ای ترین خدمات را ازسالن زیبایی ومیکروپیگمنتیشن رخ بخواهید

آرایشگاه رخ، چندان نیازی به معرفی ندارد؛ اگر به انجام میکروپیگمنتیشن و تتو فکر و پرس و جو کرده باشید، بی‌شک نام آرایشگاه رخ را شنیده‌اید؛ آرایشگاهی که به انجام بهترین میکروپیگمنتیشن در میان مشتریان خود معروف است و نه فقط افراد محلی بلکه خانم‌های علاقه‌مند به این کار، از سراسر تهران به رخ می‌آیند تا تتوی ابرو، چشم یا خط لب خود را با بالاترین کیفیت ممکن در رخ انجام دهند.

در آرایشگاه رخ، سایر خدمات زیبایی و آرایشی هم با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود چون در هر حوزه از حرفه‌ای ترین نیروها کمک گرفته شده و از بهترین مواد آرایشی هم استفاده می‌شود. از سوی دیگر، برای این خدمات هزینه‌های آن چنانی دریافت نمی‌کنند و خدمات مختلف این آرایشگاه از ناخن تا رنگ و مش، قمیتی مناسب دارد. در کنار خدمات خوبی که مشتریان دریافت می‌کنند، از هدایای این آرایشگاه هم بهره مند می‌شوند. یکی از کامل‌ترین پکیج‌های عروس با مناسب‌ترین قیمت را هم می‌توانید از آرایشگاه رخ بخواهید؛ علاوه بر این که مشتریانی که از طریق برترینها برای دریافت پکیج عروس اقدام کنند از 10 تا 15 درصد تخفیف  ویژه عروس تا پایان سال 95 بهره مند می‌شوند.

مطرح ترین مجله روی کیوسک های شهر مجله زندگی ایده آل است، که این مجله نیز با شبنم حاجیان مدیریت سالن رخ در هر شماره به عنوان متخصص میکروپیگمنتیشن و طراحی مصاحبه دارد.

حرفه‌ای ترین خدمات را از سالن زیبایی و میکروپیگمنتیشن رخ بخواهید

در سالن رخ شما از مشاوره تخصصی نسبت به تمام اعضای صورت و زیبایی خود توسط متخصصان واقعی در هر زمینه ای بهره مند می شوید.

خدمات این سالن: 

میکاپ رنگ و مش ناخن هیرکات و کوپ و براشینگ عروس کراتینه بافت و اکستنشن ناخن

بافت و اکستنشن

جدید ترین و به روز ترین روش های بافت و اکستنشن 2017 و مدل هایی که شما تا کنون در زن دیگری نیافته اید را خواهید دید.

عروس

عروس های سالن رخ همیشه عروس ویژه آن شب تهران هستند چرا که دپارتمان میکاپ و زیبایی عروس سالن رخ از خبره ترین و به روز ترین های تهران هستند و البته که مواد اروپایی و آمریکایی وارداتی تازه و مرغوب و با کیفیفت سالن رخ نیز در این زیبایی بی تاثیر نیستند.

ناخن 

طراح ناخن مطرح و ایده آل ما بهترین نمونه کارها و ارائه برترین خدمات ناخن و متدهای روز جهانی برای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده است. جزئیات روش های نوین کاشت و خدمات ناخن که در تهران بی نظیر است را با یک تماس آگاه می شوید.

حرفه‌ای ترین خدمات را از آرایشگاه رخ بخواهید

از یک متخصص رنگ  و مش، هیرکات، کوپ و براشینگ چه انتظار و توقعی دارید؟

متخصصان سالن زیبایی رخ تمامی انتظارات و سفارش های خاص شما را برآورده کرده تا چون نگینی خاص در هر جمعی بدرخشید.

اگر موهای شما آسیب دیده است نیز متخصصان رخ با برترین برندهای کراتینه و روش های روز دیگرموهای شما را به حالتی بهتر از روز اول  برمی گردانند.

سالن رخ شعبه های دیگری نیز در کیش و امارات دارد که برای اطلاعات سالن ها می توانید با شماره های سالن ارتباط برقرار کنید.

این همه تعریف برای اعتماد به سالن قابل تعریف و تمجید کافی است.

 حرفه‌ای ترین خدمات را از رخ بخواهید10 تا 15 درصد تخفیف ویژه پکیج های مختلف عروس مخاطبان برترین ها تا پایان سال 95



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرفه‌ای ترین خدمات را ازسالن زیبایی ومیکروپیگمنتیشن رخ بخواهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..