تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




/واکنش بهاره افشاری به تهمت‌های رسانه ها و شایعات+ عکس

بهاره افشاری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به توهین ها و برخی از تهمت هایی که رسانه ها به او وارد کرده بودند واکنش نشان داد. وی نوشت:

"تجویز من براى برخى دوستان به ظاهر مطبوعاتى و ژورنالیست روزى یك عدد قرص هاى ضد توهم و آرامبخش براى تسكین اعصاب و تسلط براى بازتاب وقایع است. یكى از هزاران مزاحم اینستاگرامى بنده پا از گلیمش دراز كرده بود با خریدارى شماره موبایل من و خانواده نزدیكم شروع به اخاذى و تهدید به اسیدپاشى و ...كرد و بعد از ماه‌ها بى توجهى ما ،نهایتا از زمان شروع به شكایتم تا دستگیرى آقاى مزاحم كمتر از ٤٨ ساعت طول كشید.هرگز نه ایشون نه هیچ انسان مزاحم دیگه ایی رو نخواهم دید و شنید چه برسد كه به پیشنهادش فكر كنم و جواب دهم. براى شناخت من همان قدر بدانید كه اینقدر این ٤ ماه اخیر درگیر بوده و هستم وقت شنیدن و دیدن انسانهاى واقعى و عزیزم رو هم از دست داده ام. من براى تشكر از پلیس فتا و به درخواست آنها براى عبرت دیگران جلوى دوربینشان حضور پیدا كردم. حالا شما بنویسید عكس‌هاى من لو رفته‌، خواستگارم جواب رد شنیده،خانم ب الف فلان و فلان شاید كمى بیشتر جنجالى شوید.اسم رسانه مورد نظر را نخواهم آورد تا كمكى به نمایش بیشترتان نكنم."

گفتنی است؛ بهاره افشاری پس از ساعاتی پست خود را از صفحه اش پاک کرد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «/واکنش بهاره افشاری به تهمت‌های رسانه ها و شایعات+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..