تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش سیمرغ‌های هنرمند ترکیه‌ای در ایران

فرهنگ > تجسمی - نمایشگاه انفرادی نقاشی حوا مارتا هنرمند کشور ترکیه تا پنجم بهمن ماه روی دیوار در گالری دید تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حوا مارتا نقاش کشور ترکیه این روزها مجموعه نقاشی‌های خود را در قالب دو مجموعه مجزای «سیمرغ» و «عنکبوت» به ایران آورده است و تا پنجم بهمن ماه در گالری دید در معرض دید علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی قرار خواهد داد.

حوا مارتا که پیش از این مجموعه نقاشی‌های «سیمرغ» خود را در کشورهای مختلف جهان از جمله فرانسه، یونان به نمایش درآورده بود در خصوص این مجموعه نقاشی‌ها گفت: «برای مجموعه نقاشی‌های سیمرغ بیش از ۹ سال در زمینه متون ادبیات فارسی تحقیق کرده‌ام تا بتوانم آثاری فاخر در این زمینه خلق کنم.»

او ادامه داد: «این مساله برایم بسیار هیجان انگیر است که از یک سو مجموعه نقاشی‌های «سیمرغ» را در زادگاه سیمرغ به نمایش گذاشته‌ام و از سویی دیگر در کشوری کهن و شرقی هستم که طلوع تمدن از این کشور سرچشمه می‌گیرد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش سیمرغ‌های هنرمند ترکیه‌ای در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..