تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اصولگرایان برای اجماع بر روی گزینه رای آور

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ​با بیان اینکه منتظر نتایج جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هستیم، تأکید کرد: اینکه گروه‌های انقلابی با یکدیگر متحد و منسجم باشند امری قابل قبول است و ما امیدواریم تمام نیروها و گروه‌های انقلابی متحد و هماهنگ با یکدیگر عمل کنند. به گزارش تسنیم، آیت‌ا... محمدعلی موحدی‌کرمانی افزود: آنچه به‌نظرم بهترین اقدام ممکن برای نیروهای انقلابی است، تلاش برای رسیدن به گزینه واحد و اجماع روی گزینه اصلح‌ رأی‌آور است که امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه مناسبی برسد.

مصباحی مقدم: جامعه روحانیت در قالب حرکت جمعی نیروهای انقلاب در انتخابات حرکت می‌کند

غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز نیز با اشاره به جلسه سه شنبه شب جامعه متبوعش نوشت: در این جلسه پیرامون جبهه مردمی انقلاب اسلامی به‌صورت مفصل بحث شد. مصباحی مقدم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت مبارز برنامه‌ای برای انتخابات شورای شهر بین جریان انقلابی دارد یا خیر، گفت: طبعاً جامعه روحانیت مبارز نیز در قالب حرکت جمعی که از سوی نیروهای انقلابی برای انتخابات شورای شهر آغاز شده حرکت می‌کند.
 

زاکانی: جبهه مردمی انقلاب با آیت ا... مصباح دیدار و از ایشان دعوت کرده است

همچنین به گزارش راه دانا، علیرضا زاکانی از فعالان سیاسی اصولگرا هم در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان کرمانی در پاسخ به سؤالی درباره نسبت جبهه مردمی انقلاب و آیت ا... مصباح یزدی گفت:

همیشه تاکید کردم من و شمای انقلابی نباید بپذیریم افرادی که استوانه های قابل اتکا در حوزه اسلامی هستند را عده ای بخواهند از ما بگیرند ما زیربار نمی رویم؛ جمع بین آیت ا... مصباح، آیت ا... یزدی و آیت ا... موحدی کرمانی از ما دستگیری می کند؛ دیدارهایی هم صورت گرفته و دعوت شده از آیت ا... مصباح یزدی و ان شاءا... مسئله حل خواهد شد. همچنین به گزارش فارس، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: با پیشنهاد جمعی از حامیان جبهه و به یمن ایام‌ا... دهه فجر برگزاری جلسه مجمع عمومی به دهه فجر موکول شد.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اصولگرایان برای اجماع بر روی گزینه رای آور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..