تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود عباس: انتقال سفارت آمریکا به قدس روند سازش را نابود می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر درباره انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس هشدار داد و گفت که این اقدام روند سازش و صلح را نابود می‌کند.

وی گفت که منتظر شنیدن سخنان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هنگام ورود به کاخ سفید است.

محمود عباس اظهار داشت که انتقال سفارت آمریکا به قدس کاری غیرقانونی است و دولت آمریکا باید از سیاست‌ دوگانه در برخورد با روند سیاسی دست بردارد.

وی همچنین از ترامپ خواست که در سال آینده به فلسطین و بویژه بیت لحم سفر کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: هرگونه اظهارات یا موضع‌گیری که اوضاع شهر قدس را تغییر دهد، خط قرمزی است که آن را نخواهیم پذیرفت.

وی افزود: انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهاراتی خصمانه است که روند سیاسی درباره مسئله فلسطین که قدس شرقی را پایتخت دولت مستقل فلسطین می‌داند، از بین می‌برد و ما هرگز چنین چیزی را قبول نمی‌کنیم.

محمود عباس گفت: ما با خشونت و تروریسم مخالفیم و اگر مجبور شویم شیوه‌های سیاسی و دیپلماتیک زیادی داریم که از آن استفاده خواهیم کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا که کاملا حامی و جانبدار رژیم صهیونیستی است، در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد، اظهاراتی که خشم گسترده فلسطینیان و حامیان آن‌ها در سرتاسر جهان را به همراه داشت.

در همین حال، 100 عضو کنگره آمریکا طی روزهای گذشته با امضای طوماری از دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خواستند که به محض در دست گرفتن زمام امور کاخ سفید، سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود عباس: انتقال سفارت آمریکا به قدس روند سازش را نابود می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..