تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان سومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی

سومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی با معرفی نفرات برتربه کار خود پایان داد.

سومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی به کار خود پایان دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سومین جشنواره تئاتر فجر استانی خراسان رضوی  از ٢٥ تا ٢٩ دی  در مشهد و در ٤ سالن تالار عروسکی، تماشاخانه اشراق،  تماشاخانه بهار و سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به مدت ٥ روز برگزار شد.
در این جشنواره ٩ نمایش صحنه ای از مشهد، تبریز، اصفهان  و تهران و ٨ خوانش نمایش نامه با هدف اموزش و بصورت مسابقه ای و رقابتی در تالار عروسکی خوانش شدند و با هم رقابت کردند.
نماینده هیات داوران سومین جشنواره تئاتر فجر استانی نیز در این آئین با بیان اینکه در طول چهار سال گذشته بیش از ٢٠٠ اثر در خراسان رضوی خوانش شده است، گفت: شنبه های خوانش در این استان یک اتفاق بسیار ارزشمند است که توانسته تا کنون دستاوردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.
در آیین اختتامیه این جشنواره با اعلام هیأت داورانِ بخش مسابقه نمایشنامه‌خوانى، برگزیدگان این بخش، معرفى شدند که به شرح زیر می باشد:
بهترین موسیقى؛«مهدى حسنى» براى خوانش نمایشنامه «شرق دور؛ شرق نزدیک»
بهترین اکت‌خوان؛«دلارام امینى‌مقدم» براى خوانش نمایشنامه «شرق دور؛ شرق نزدیک»
بهترین بازیگر زن؛«نوشین نوروززاده» براى خوانش نمایشنامه «شرق دور؛ شرق نزدیک» و«نسیم کمالى» براى خوانش نمایشنامه «کرگدنى در کریر»
بهترین بازیگر مرد؛ «حمید درودى» براى خوانش نمایشنامه «روال عادى» و «صادق سفیدباغى» براى خوانش نمایشنامه «سوپ بوقلمون»
بهترین نویسنده؛ «سیدامیر رستگار» براى نگارش نمایشنامه «سوپ بوقلمون»و «بهزاد آقاجانى» براى نگارش نمایشنامه «خانه عروسک ایبسن»»
بهترین کارگردان؛ «حمید درودى» براى خوانش نمایش «روال عادى» و«مبین عطارى» براى خوانش نمایش «شرق دور؛ شرق نزدیک»
در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه عکس از اثار عکاسان از سومین جشنواره تئاتر استان نیز برگزار شد.
انتهای پیام// ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان سومین جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..