تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام و منویات رهبری است/بی ‎توجهی به احزاب بی ‎توجهی به مردم

ساعت: 09:48 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1010630

رئیس خانه احزاب ایران گفت: هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد امور دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, قدرت‎علی حشمتیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانه احزاب در کشور با حضور سه فراکسیون برای نخستین فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه سه طیف اصولگرایان، اصلاح‎ طلبان و مستقلین و اعتدال گرایان با تفاهم کامل انتخابات را در مرکز برگزار کردند، افزود: آئین ‌نامه و اساسنامه خانه احزاب طی سه جلسه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رحمانی فضلی و قائم مقام وزیر کشور، در 14 ماده به تصویب رسید.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان نیاز با زمینه سازی هایی که انجام داده است، نخستین خانه استانی احزاب در این استان راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: قبل از استان زنجان در سه استان مازندران، گیلان و خراسان رضوی به صورت خودجوش انتخابات خانه احزاب برگزار شده است اما به آنها اعلام شده که با توجه آئین ‎نامه و اساس‎نامه خانه احزاب ایران، انتخابات خود مجددا برگزار کنند.

حشمتیان با اشاره به تشکیل 186 حزب و تشکل سیاسی در سطح کشور، یادآور شد: این 186 تشکل سیاسی هستند اما خانه احزاب به صورت صنفی عمل می ‎کند.

رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به فعالیت های خانه احزاب در انتخابات، گفت: نسبت به برگزاری میز احزاب اقدام می شود.

حشمتیان تصریح کرد:  خانه احزاب دارای هفت کمیته از جمله کمیته‎ های آموزش و تحقیقات، انتخابات، پشتیبانی و مالی، بین‎ الملل، امور بانوان، امور اطلاع ‌رسانی است که فعالیت های مرتبط را انجام می دهد.

حشمتیان با بیان اینکه این کمیته‎ ها به صورت فراکسیونی از سه طیف اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین و اعتدال گرایان به صورت چرخشی مدیریت می ‎شوند، افزود: در انتخابات نیز خود تشکل های سیاسی برنامه ‎ریزی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه خانه احزاب ایران صنفی است، گفت: این خانه در انتخابات دخالتی نمی کند.

وی وحدت و همدلی بین احزاب را از سیاست های خانه احزاب عنوان کرد و افزود: سه تفکر بزرگ کشور در کنار هم قرار گرفته ‎ و با وجود اختلاف سلیقه بدون هر گونه دعوای سیاسی، برنامه‎ های خود را اجرایی می کنند.

رئیس خانه ایران گفت: هدف ما پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد امور دولت است، ادامه داد: احزاب در اختیار دولت نیستند و باید دولت با احزاب همکاری کند.

حشمتیان با بیان اینکه احزاب دولتی نیستند اما دولت تشکیل می‎ دهند، یادآور شد:چرا که احزاب از مردم بوده و بی ‎توجهی به احزاب در هر جایی بی ‎توجهی به مردم است و باید دولتمردان به احزاب توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر چه داریم از مردم است، گفت: برای جلوگیری از مفاسد اجتماعی، اقتصادی و مفاسد دیگر در کشور باید به احزاب توجه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف خانه احزاب پیشبرد اهداف نظام و منویات رهبری است/بی ‎توجهی به احزاب بی ‎توجهی به مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..