تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 مدرسه نیمه تمام مسکن مهر هم چنان منتظر اعتبار

ساعت: 11:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1010808

در نشست شورای منطقه ای آموزش و پرورش اسفراین عنوان شد:

یک سالن ورزشی به برکت سفر مقام معظم رهبری و یک مدرسه خبرساز 2 کلاسه در قاسم خان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، هم چنان 2 مدرسه دیگر سایت های مسکن مهر اسفراین نیازمند توجه و منتظر اعتبار است.

مدیر آموزش و پرورش اسفراین با اعلام این مطلب در نشست شورای منطقه ای آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: اسفراین 3 مدرسه نیمه تمام در سایت مسکن مهر داشت که برای هریک اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه شد و هریک نیازمند اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال است که البته خیر مدرسه ساز «حمیدرضا قلی زاده» متعهد به ساخت یک مدرسه 6 کلاسه از مدارس نیمه تمام شد.

«محمد اکرامی فر» با اشاره به اینکه خیر مدرسه ساز «حضرتقلی قلی زاده»  ساخت یک مدرسه 6 کلاسه را با مشارکت 2 میلیارد ریالی متعهد شده است، افزود: یک سالن ورزشی به برکت سفر مقام معظم رهبری و یک مدرسه خبرساز 2 کلاسه در قاسم خان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات 5 میلیارد تومانی معلمان اسفراینی، اظهار داشت: برنامه افزایش یک کلاس درس در روستاهای درپرچین و کریم آباد در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.

«علی اصغر یحیی آبادی» سرپرست فرمانداری و رییس شورای منطقه ای آموزش و پرورش اسفراین هم با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت باید دور از فضاهای جناحی و سیاسی  باشد، گفت: کارنامه موفق دانش آموزی اسفراین ستودنی است.

حجت الاسلام «قدیر محمدیان» امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی اسفراین هم با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌های شهرستان باید در خدمت توسعه آموزش و پرورش باشد، افزود: باید همگان برای توسعه آموزش و پرورش خیز بردارند.

 وی خاطر نشان کرد: هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصت شایسته ای برای بازخوانی عملکردها و رویکردهای تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 مدرسه نیمه تمام مسکن مهر هم چنان منتظر اعتبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..