تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از 87 دانش آموز برگزیده اسفراینی

ساعت: 11:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1010815

دانش آموزان اسفراینی در آزمون پیشرفت تحصیلی مقاطع متوسطه اول و دوم در ردیف نخست استان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، طی آیینی 87 دانش آموز برگزیده المپیاد های علمی و جشنواره نوجوان خوارزمی در سالن شهید رخشی اسفراین تقدیر و تجلیل شدند.

«حسین ابراهیمی» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اسفراین در آیین تقدیر از برگزیدگان دانش آموزی متوسطه اول اسفراین گفت: این دانش آموزان اسفراینی در المپیاد های علمی رشته های گوناگون و  جشنواره نوجوان خوارزمی برای شهرستان افتخار آفرینی کردند.

«محمد اکرامی فر» مدیر آموزش و پرورش اسفراین هم با اشاره به اینکه دانش آموزان نبض حیات تعلیم و تربیت هستند، افزود: دانش آموزان اسفراینی در آزمون پیشرفت تحصیلی مقاطع متوسطه اول و دوم در ردیف نخست استان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان جشنواره های نوجوان خوارزمی و المپیاد های علمی پیشتازان و پیشگامان دانش آموزی و الگوی همگانی هستند.

انتهای پیام/ص 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از 87 دانش آموز برگزیده اسفراینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..