تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیر پوروزیری سریال می‌سازد

کارگردان مجموعه تلویزیونی «در محاصره» در حال تدارک دیدن برای سریال جدید خود است.

امیر پوروزیری کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت سریالش اظهار داشت: در حال نگارش فیلم نامه هستم.

وی در خصوص علت تاخیر پخش این سریال اظهار داشت: هماهنگ با موسسه اوج هستم و در ابتدا قرار بود که سریال برای ماه رمضان ساخته شود، اما زمان تولید کار را به تابستان موکول کردیم.

کارگردان سریال «در محاصره» در خصوص محتوای جدید خود گفت: این سریال طنز است، قبل از این کار هم تجربه ساخت سریال‌های طنز را داشته‌ام و به همین علت این فضا را دوست دارم، البته کار طنز سخت‌تر از دیگر کارها هم است.

وی در خصوص نام این مجموعه تلویزیونی گفت: اسم آن در ابتدا «شادآب» بود، ولی نامش تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیر پوروزیری سریال می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..