تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون رئیس جمهور از پروژه راه آهن همدان _ سنندج بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از پروژه راه آهن همدان _ سنندج بازدید کرد

استان‌ها > کردستان - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با سفر به کردستان از پروژه راه آهن همدان _ سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و وبودجه کشور به منظور بررسی دقیق وضعیت راه آهن همدان - سنندج امروز پنج شنبه 30 دی ماه 95 به استان کردستان سفر کرد. بازدید زمینی از تمام مراحل اجرای پروژه راه آهن در مسیر شهرهای همدان - قروه - دهگلان و سنندج هدف اصلی سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کردستان است. 
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پنج شنبه بعدازظهر سنندج را به مقصد تهران ترک می کند.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون رئیس جمهور از پروژه راه آهن همدان _ سنندج بازدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..