تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و جمع‌آوری بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیلو گرم پنیر فاسد در شهرکرد

کشف و جمع‌آوری بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیلو گرم پنیر فاسد در شهرکرد

به گزارش خبرآنلاین سيد راشد جزايري ضمن اعلام اين خبر افزود: در ديماه سال جاري مقدار يكهزار و ۳۱۲ كيلو گرم پنير فاسد بر اساس بررسي ها و آزمايشات به عمل آمده از فروشگاههاي عرضه كننده مواد غذايي توسط بازرسين بهداشت محيط كشف و ضبط شد.

به گفته وي، اين پنير ها شامل ۷۷حلب هاي پنير ۱۳ ،۱۴و ۱۶ كيلو گرمي فاسد و ۳۶۰ بسته پنير ۴۵۰ گرمي تاريخ مصرف گذشته و همچنين ۸۰ بسته پنير خامه اي ۱۰۰ گرمي است.

سرپرست مركز بهداشت شهرستان شهركرد افزود : به شهروندان توصيه مي كنيم از خريد پنير هاي فله اي خود داري كنند چون حلب هاي بزرگ پنير بعد از باز شدن امكان آلوده شدنشان توسط دست هاي آلوده فروشنده و يا گرد و خاك زياد بوده و همچنين احتمال فله اي نمودن پنير هاي تاريخ مصرف گذشته توسط افراد سود جو وجود دارد.

وي خاطر نشان كرد: چنانچه شهروندي مجبور به خريد اين پنير ها شد حتماً بايد پنيري خريد نمايد كه حلب آن را مشاهده نمايد و تاريخ مصرف و پروانه ساخت حتماً روي آن درج شده باشد و از خريد پنير هاي كه جهت نمايش در ظروف غير از حلب هاي داراي مشخصات قرار داده شده اجتناب نمايند.

جزايري، خريد پنير در بسته هاي كوچك كارخانه هاي معتبر كه داراي تاريخ و پروانه بهداشتي هستند را با توجه به ميزان مصرف خانوار به شهروندان توصيه كرد.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و جمع‌آوری بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیلو گرم پنیر فاسد در شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..