تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر از بیخ گوش مدیر سامسونگ گذشت

دادگاه سئول روز چهارشنبه درخواست دادستان ویژه کره جنوبی را مبنی بر صدور حکم جلب حای لی، رئیس شرکت سامسونگ در چارچوب تحقیقات مرتبط با پرونده فساد رئیس جمهور این کشور رد کرد.رئیس شرکت سامسونگ که در چارچوب پرونده رسوایی پارک گئون- های، رئیس جمهور کره جنوبی تحت پیگرد قرار گرفته است، صبح روز چهارشنبه خود را به دادگاه سئول معرفی کرده بود. جلسه بررسی پرونده رئیس شرکت سامسونگ روز چهارشنبه با حضور وی پشت درهای بسته برگزار شد.

دادستان ویژه مسئول تحقیق پرونده فساد رئیس جمهور کره جنوبی روز دوشنبه حکم جلب رئیس شرکت سامسونگ را که بزرگ ترین شرکت کره جنوبی محسوب می شود، صادر کرده بود.

اما بر اساس تصمیمی که چهارشنبه شب دادگاه سئول اتخاذ کرد، رئیس شرکت سامسونگ این اجازه را پیدا کرد که آزادانه از دادگاه خارج شود و فعالیتهای عادی اش را از سرگیرد. وی هفته پیش به مدت بیست و دو ساعت مورد بازجویی قرار گرفته و از چهارشنبه شب تحت مراقبت قرار گرفته بود و منتظر بود تا دادگاه درباره وی رای صادر کند.قاضی دادگاه سئول پس از بررسی محتوای پرونده و روند پیشرفت تحقیقات مرتبط با آن اعلام کرد در شرایط کنونی بازداشت رئیس شرکت سامسونگ ضرورتی ندارد.شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای از حکم دادگاه سئول ابراز خرسندی کرد.

پارلمان کره جنوبی دسامبر گذشته به برکناری پارک گئون- های از مقام ریاست جمهوری رای داد. وی در حال حاضر از مقام ریاست جمهوری معلق شده و منتظر حکم دادگاه قانون اساسی کره جنوبی است. در این مرحله 9 قاضی دادگاه قانون اساسی کره جنوبی باید روند خلع پارک گئون های را در یک مهلت زمانی یکصد و هشتاد روزه تائید یا رد کنند.

افشاگری‌های اخیر در کره جنوبی مبنی بر اینکه پارک گئون های امور کشورش را بر مبنای توصیه‌های دوست 40 ساله مورد اعتماد خود به نام «چوی سون-سیل» اداره می کرده، انتقادات زیادی در افکار عمومی کره جنوبی بر ضد وی برانگیخته و موقعیت او را به شدت متزلزل کرده است. گمان می رود چوی سون-سیل که هیچ سمت رسمی ندارد از نفوذ و جایگاه خود نزد رئیس جمهور کره جنوبی برای اخاذی از شرکت‌های بزرگ از جمله شرکت سامسونگ بهره برداری کرده و آنها را مجبور کرده است به بنیادهایی که وی تأسیس کرده است، مبالغ هنگفتی بپردازند.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر از بیخ گوش مدیر سامسونگ گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..