تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعزام دانشجویان به عتبات از فردا

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: فردا اولین اعزام دانشجویان از شهر اصفهان به عتبات آغاز می شود.

وی بیان کرد: امسال بیش از 16 هزار نفر از اول بهمن تا پایان فروردین سال آینده به  سفر عتبات مشرف می شوند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: اولین گروه اعزام دانشجویان اول بهمن و از شهر اصفهان است که دوم بهمن از تهران اعزام ها آغاز می شود.

زارع تصریح کرد: در این دوره 5 گروه شامل اساتید دانشگاهی، کارمندان دانشگاه، پسران مجرد، دختران مجرد و زوج‌های متأهل به این سفر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در این دوره برای سفر به کربلا برای هر زائر 200 دلار ارز تخصیص داده شده است.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برنامه‌های متعددی برای زائران در این سفر داریم، همچنین برای بعد از سفر نیز برنامه‌ای همچون اعزام 2 روزه کاروان‌ها به شهر مقدس قم در نظر گرفته‌ شده است.

زارع افزود: ثبت‌نام دوره هفدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز مانند همه ساله بعد از اتمام اعزام این دوره است که از ماه رمضان سال آینده برای اعزام در فصل تابستان آغاز می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعزام دانشجویان به عتبات از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..