تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگاه های دانش افزایی اساتید ضرورت توانمندسازی دانشگاهها

کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه ها با هدف ارتقاء توانمندی اساتید در موضوعات علمی، فرهنگی و غیره زمینه ساز رشد دانشگاه است که نباید از آن غافل بود.

کارگاه های دانش افزایی اساتید ضرورت توانمندسازی دانشگاهها محمدرضا خدایی معاونت آموزش دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: معاونت آموزشی در راستای تکالیف بالادست برای ارتقاء سطح دانش اعضای هیات علمی در ابعاد علمی، آموزشی فنون جدید آموزشی و فرهنگی اقداماتی را در نظر دارد.

وی در ادامه دانشگاه را محل تربیت مهمترین سرمایه کشور یعنی نیروی انسانی دانست و افزود: دانشگاه مهمترین زیرساخت پیشرفت و توسعه ی کشور است و  بر همین اساس رشد فرهنگی اساتید همراه موضوعات علمی حائز اهمیت است.

مسئوليت برگزاري دوره‌هاي مهارتي و معرفتي طرح دانش‌افزايي و توانمندسازي برعهده معاونين آموزشي دانشگاهها است كه در دوره های مهارتي مستقل و در دوره های معرفتي با محوريت دفتر هم‌انديشي نهاد نمايندگی در دانشگاه‌ها، به اجرا گذاشته می شود.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی گفت: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هيأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقويت زمينه و ظرفيت‌هاي علمي و تربيتي استادان، دستورالعمل اجرایی طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هيأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور به دانشگاه‌هاي كشور ابلاغ تا از طريق معاونين آموزشي عملیاتی شود. وی از کارگاه دانش افزایی اعضای هيأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با همکاری مشترک معاونت آموزشی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  خبر داد. معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی افزود: نشست و ارتباطات و تعاملات بین فردی اساتید در موضوعات علمی، فرهنگی و سایر موضوعات در توانمندسازی اساتید موثر است  و از حیث روانشناسی این تعاملات باعث توانمندی اساتید است و نباید از آن غافل شد.
 
خدایی گفت: کارگاه دانش افزایی اعضای هيأت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با موضوع اخلاق از 4 تا 6 بهمن ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد و به  اعضای هيأت علمی شرکت کننده گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگاه های دانش افزایی اساتید ضرورت توانمندسازی دانشگاهها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..