تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طنز؛ استمداد فرهادی از افخمی برای رهایی از فشار

کد خبر: ۴۶۴۲۴۲

۳۵۸  بازدید

بهروز افخمی، کارگردان سینما و مجری برنامه هفت یادداشتی را در روزنامه هفت صبح مرقوم فرموده و به کنایه گفته که اصغر فرهادی برای فرار از تماشاگران ناراضی فروشنده که به دنبال پس دادن بلیت خود هستند و همچنین جهت پرت‌کردن حواس‌ها از ضعف‌های فیلم ناچار شده که در مورد گورخواب‌ها به رئیس‌جمهوری نامه بنویسد.

از آنجا که خبر موثق داریم اصغر فرهادی از شدت ترس از هجوم تماشاگران ناراضی جرأت نمی‌کند كه وارد ایران شود اقدامات بعدی این کارگردان ورشکسته را برای پرت‌کردن حواس ملت پیش‌بینی می‌کنیم:

تلاش اول

نامه مجدد به حسن روحانی: آقای رئیس‌جمهور! من در مورد گورخواب‌ها نامه می‌نویسم آن وقت شما ایرباس وارد کشور می‌کنید؟ این بود شهر آرمانی‌ای که می‌خواستیم بسازیم؟ من دیگر چقدر باید نامه بنویسم تا حواس‌ها از فیلم پرت شود؟

این دیگه آخرین تلاشمه + عکس + فیلم + نامه عجیب کارگردان اسکار گرفته به رئیس‌جمهوری + واکنش کیم کارداشیان به نامه اصغرفرهادی از زوایای مختلف + عکس دیده نشده سه بعدی از سحر قریشی

تلاش دوم

نامه سوم به روحانی: میگم پرزیدنت جان! دو تا نامه آخر جواب نداد. الان سیلی از تماشاگرهای ناراضی روانه منزل شدن و دارن قفل در رو می‌شکنن. دستم به دامنت. نمیشه بنزین رو گرون کنی که مردم حواسشون از فروشنده پرت شه؟

تلاش سوم

پست اینستاگرامی اصغر فرهادی با عکسی از خود با یقه‌هایی افراشته: مردم عزیز ایران! سلام! وقتی شبکه‌های توزیع غیرمجازی مانند ممنتو فیلم و سونی پیکچرز اقدام به فیلم‌های غیراخلاقی کرد (!)

متاسفانه بی‌غیرتی‌هایی در جامعه رواج پیدا کرد که خوشبختانه من با اتحادی که بین کارگردان‌ها و حقوقدان‌های سراسر جهان به وجود آوردم، توانستم این دو کمپانی را تعطیل کنم. با تشکر از حمایت‌های شما، امضا... فدریکو فلینی وطنی.

حواستون پرت شد؟

تلاش چهارم

عجب آدمای ول نکنی هستین‌ها! حالا همیشه با چهار تا خبر آبکی و تجاوز به تمساح و اینا حواستون پرت می‌شدا! به ما که رسید همه متمرکز شدن.

(اصغر دکمه ویدیوی گوشی را لمس می‌کند و روبه‌روی خود می‌گذارد) واقعا نمی‌خواستم ولی مجبورم کردین! یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی‌پایانه. (اصغر شال‌گردن را به دور گردنش می‌پیچد و به قصد خودکشی فشار می‌دهد)

 ... آآآآآآ .... هیع! (سپس سعی می‌کند با زدن هشتگ‌های جذاب حواس بینندگان هوشیار را از گاف‌های فروشنده پرت کند.) #فرهادی #خودکشی  _ جهانبخت #مملی  _ لمینت #قشنگم #تتلو #استاد _ باقری #سرهنگ _ علیفر #استیج #استیک _ بزن

تلاش آخر

فرهادی که با همه این کار‌ها باز هم نمی‌تواند حواس مخاطب را پرت کند و از فشار مردم که می‌خواهند بلیت‌شان را پس دهند، بکاهد دست به دامن افخمی می‌شود.

افخمی می‌گوید تنها راهت این است که بیایی از اول دستیار من بایستی، هفته‌ای یک بار هم بنشینی وسط من و فراستی اعتراف کنی که تمام جایزه‌ها و تمام افتخارات را با لابی و آشنابازی گرفتی و از سینما هیچ نمی‌دانی و از ابتدا مقواساز بودی. آن وقت است که مردم بی‌خیال می‌شوند و دیگر فشار نمی‌آورند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طنز؛ استمداد فرهادی از افخمی برای رهایی از فشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..