تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 2 درصدی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد به مددجویان کمیته امداد در نیمه نخست سال 95 نسبت به سال گذشته رشد 2 درصدی داشته است.

رشد 2 درصدی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امدادمحسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بیش از 15 هزار دانش آموز و 3 هزار و 500 دانشجو تحت حمایت از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد استفاده می کنند، به طوری که در نیمه نخست سال 95 نسبت به سال گذشته افزایش 2 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: به منظور ارتقای سطح آگاهی و ایجاد توانایی لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت روانی مددجویان، خدمات مشاوره ای از جمله مشاوره ازدواج، تحصیلی و خانوادگی توسط مراکز مشاوره معتبر مانند آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بهزیستی برای مددجویان انجام می شود.

ولیئی اضافه کرد: با هدف ارائه خدمات رفاهی و آموزشی، توانمند سازی مددجویان و ترویج فرهنگ دینی، ساخت مجتمع آموزشی غیردولتی حسان برای کمک به ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان تأکید کرد: در سال تحصیلی 96 ایتام و فرزندان خانواده های تحت پوشش و نیازمند در شهرستان پاکدشت و سایر شهرهای هم جوار با معرفی دانش آموزان بی بضاعت خود به این مجتمع از خدمات رفاهی و آموزشی آن به صورت رایگان بهره مند می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 2 درصدی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..