تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت زدایی مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی(ره)

تلاش برای محرومیت زدایی مهمترین هدف کمیتیه امداد خمینی(ره)است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان از اقدامات این نهاد برای دستگیری از محرومان وتلاش برای محرومیت زدایی درکشور قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی اعزام روحانیان استان زنجان برای تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات را موثرترین اقد ام کمیته امداد استان در پرداخت زکات عنوان کرد وگفت: اثرات این اقدام سنجیده به تدریج در جامعه به چشم می آید.

گفتنی است اصلی ترین رویکرد کمیته امداد خود اتکایی وخود کفایی مدد جویان است و:برای نیل به این هدف بزرگ تشکیل صندوقهای قرض الحسنه برای پرداخت وام های بدون بهره ودراز مدت در دستور کار کمیته امداد است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت زدایی مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی(ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..