تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تعداد مددجویان مالباخته الیگودرزی/ مبلغ کلاهبرداری به 280میلیون ریال رسید

ساعت: 08:59 منتشر شده در مورخ: 1395/10/30 شناسه خبر: 1010659

پس از انتشار گزارش دستگیری مامور قلابی کمیته امداد الیگودرز در این پایگاه خبری واعلام شکایت سایر مددجویان مبلغ کلاهبرداری این فرد به 280میلیون ریال رسید واحتمال افزایش تعداد مالباختگان نیز وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هیجار ،پس از انتشار گزارش در روز گذشته تحت عنوان مامور قلابی کمیته امداد در الیگودرز دستگیر شد/کلاهبرداری بیش از 110میلیون ریال از افراد تحت پوشش   پایگاه خبری شهرستان  وشبکه های اجتماعی مددجویان به نیروی انتظامی شهرستان مراجعه وضمن  اعلام شکایت از مامور قلابی کمیته امداد خواستار برخورد قانونی واحقاق حقوق خود شدند.   

 افزایش تعداد مالباختگان تحت پوشش کمیته امداد

سرهنگ خدارحم ذلقی فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز در گفت وگو با هیجار گفت: با مراجعه چندین نفر واعترافات این کلاهبردار مبلغ اخاذی این فرد به 280میلیون ریال رسیده  است.

وی ادامه داد:در روزهای آینده احتمال اینکه افراد بیشتری برای اعلام شکایت وشناسایی متهم به نیروی انتظامی مراجعه کنند وجود خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز اظهار داشت : هم اکنون بیش از 8فقره پرونده در نیروی انتظامی تشکیل شده است و با توجه به اینکه این متهم وعده  وام های 200میلیونی ریالی داده است احتمال وجود افراد مالباخته در روستاهای شهرستان وجود دارد.

برخورد قانونی وقاطع با منبع اطلاعاتی فرد کلاهبردار

بهروز ماهرو بختیاری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) الیگودرز ضمن تشکر از اطلاع رسانی خبرنگار هیجار به عنوان اولین منبع خبری شهرستان گفت: متاسفانه این فرد با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد وعده های  وام  به تعداد زیادی از مددجویان در سطح شهرستان داده است و عده ای افراد ساده لوح در شهرستان  هنوز چشم انتظار خدمات این کلاهبردار باشند.

وی ادامه داد :  از مددجویان که با این مشکل مواجه شده اند تقاضا داریم به کمیته امداد امام خمینی (ره) یا نیروی انتظامی مراجعه نموده تا پیگیر ها از پرونده های قضایی آنها انجام شود .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) الیگودرز اظهار داشت :کمیته امداد شهرستان پیگیریهای لازم جهت احقاق حقوق کامل مددجویان انجام خواهد دادتا از سوء استفاده سایر افراد جلوگیری به عمل آید و همچنین به هر روشی باید منبعی که اطلاعات مددجویان را در اختیار این فردکلاهبردار قرار داده شناسایی و با وی تیز برخورد قانونی وقاطع  خواهد شد.

انتهای پیام/

گزارش :یاسر مومنی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تعداد مددجویان مالباخته الیگودرزی/ مبلغ کلاهبرداری به 280میلیون ریال رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..